Edukacija i rad odvijaju se sve više u digitalnom formatu. Prateći taj trend, Navelin tim organizirao je susret prodajno-servisne mreže putem webinara. Glavne teme su bile digitalna komunikacija i dijagnostički alati u postprodaji, uz neizbježan osvrt na tržišne okolnosti. Yanmar CRM portal omogućuje uključivanje u digitalnu komunikaciju svih sudionika na tržištu. Od principala, distributera, ovlaštene mreže, preko brodograditelja i prodavatelja plovila do krajnjih korisnika. Cilj je stvaranje kvalitetne baze znanja kao pretpostavke za brzu i profesionalnu uslugu krajnjem korisniku. Zahvaljujemo ovlaštenoj prodajno-servisnoj mreži na odazivu, posvećenom vremenu i povratnim informacijama s tržišta. Kontakte ovlaštene prodajno-servisne mreže možete pronaći na sljedećem linku. Iako je uspjeh webinara neupitan, Navelin tim se nada skorašnjoj verziji tehničkog treninga uživo te dozi kvalitetnog umrežavanja.