Tokom studenog i prosinca u Navelinom novom, funkcionalno uređenom prostoru u Puli se održavaju tehnički treninzi za voditelje i djelatnike ovlaštenih servisa Yanmarovih motora, mehaničare koji održavaju motore u velikim čarter kompanijama te djelatnike brodogradilišta koja ih ugrađuju u za tu svrhu opremljenoj servisnoj radionici i učionici.
Svake godine sadržaj treninga unaprijeđen je u skladu s novim linijama motora, ali i interesima sudionika. Tako je ove godine jedna od glavnih tema bila struja na brodu.
S kontinuiranim povećanjem broja ugrađenih Yanmar motora na Jadranskoj obali, Navela unaprijeđuje svoju djelatnost, ali i djelatnost servisne mreže uz postojeću IMCI certifikaciju te Best in Service projekt. Skore inovacije uključuju motornu karticu te CRM, customer relationship management portal u svrhu povećanja zadovoljstva krajnjeg korisnika.
Navela, osim što osposobljava, razvija i pozitivnu natjecateljsku konkurenciju među serviserima. Prateći njihove rezultate ove je godine dodijeljeno pet top nagrada. Zaslužili su ih Poljomar iz Splita, Matadura iz Splita, Brodomehanika Lovrić iz Murtera, Ultra jedrenje iz Splita i Brodomehanika Gašparović iz Crikvenice. Top diler za druga tržišta je crnogorski Navar, Gazele su Kuna obrt iz Dubrovnika i AD Maris iz Pule, a poticajne nagrade dobili su Almi iz Umaga, Phoebus iz Šibenika i CTM iz Dubrovnika.