Početkom ožujka, sudjelovali smo kao panelisti na konferenciji Lider medie, Budućnost obiteljskih tvrtki. Navela je obiteljska tvrtka, osnovana 1992. godine od strane direktorice i osnivačice Nevenke Čalić. Na panelu je sudjelovala Ana Čalić, voditeljica marketinga i kontinuiranih unaprijeđenja u Naveli. Panel se odnosio na generaciju Z i milenijalce u obiteljskom poslu te glavne izazove i prilike.
Krajem ožujka smo u marini Agana održali godišnji tehnički trening za osoblje tima Sunsail and The Moorings čartera. Članovi tehničkih timova iz Hrvatske i Grčke sudjelovali su u teoretskim prezentacijama te praktičnim primjerima s fokusom na nove linije motora, kontrolne sustave i periodično održavanje. Ovim se putem zahvaljujemo na suradnji te želimo timovima uspješnu sezonu plovidbe.
Od 13. do 16. travnja izlagali smo na Croatia Nautic Showu, Hrvatskim Danima Male Brodogradnje. Nastavili smo našu edukativnu kampanju, informirajući naše klijente zašto je važno digitalno registrirati motor te koji su važni servisni intervali. Više informacija se može pronaći na našim društvenim mrežama, stoga Vas pozivamo da nas zapratite na Instagramu, Facebooku i LinkedInu. Naša edukativna kampanja biti će također dostupna na sajmu Internautica Portorož. Naš prodajni i tehnički tim biti će Vam na raspolaganju za vrijeme trajanja sajma, od 18. do 22. svibnja.