Pages:

More 55

Tvrtka: MORE BRODOVI d.o.o.
Sjedište: Dicmo
Website: www.more-boats.hr

Prvi model novog hrvatskog proizvođača namijenjen monoflotnom čarteru.

Osnovne tehničke karakteristike

Duljina preko svega 16,70 m
Duljina vodene linije 14,90 m
Širina 5,00 m
Gaz 2,70/2,40 m
Istisnina/balast 15.300/5.900 kg
Preuzmi pdf

More 55 pogonjeno je Yanmarom 4JH80 sa sail drivom SD 60 ili Yanmarom 4JH4-HTE 110 KS sa KMH4A osovinskim vodom. 

Najnoviji hrvatski projekt tvrtke More brodovi zaslužuje pažnju jer je riječ o pravom poduzetničkom i inženjerskom pothvatu, posebno u našim okolnostima. Navela i Yanmar od samog su početka sudjelovali u njemu. Kupci Mora 55 mogu izbrati da li žele standardno opremljen brod Yanmarom 4JH80 sa sail drivom SD 60 ili hoće doplatiti za Yanmar 4J4-HTE 110 KS sa KMH4A osovinskim vodom. Kako su nam kazali u More brodovima za Yanmar su se odlučili jer se pokazao iznimno kvalitetnim i štedljivim motorom, osobito kad je riječ o održavanju u čarteru. Buđet njegovog održavanja je vrlo prihvatljiv a kad se šeće s destinacije na destinaciju dovoljno je sa sobom imati kit najnužnijih dije

More 55 je spoj vrhunskog iskustva, od Mauricia Cossuttia jednog od najboljih projektanata kad se radi o ORC klasnim regatjerima, preko projekt managera Milana Mandića te hrvatskih inžinjera, prvenstveno Lea Čurlina, koji već imaju veliko iskustvo i primjenili su ga na ovaj projekt. Maurizio Cossutti dobio je zadatak pomiriti koncept regatnog krstaša sa udobnošću potrebnoj za čarter brod i u tomu je već na prvi pogled uspio. Osim toga, postigao je i ono nešto za što Talijani imaju osobitog dara a to je da brod krasno izgleda. Linije su mu moderne, okomite, niske kabine koja se elegantno i lagano uzdiže put kokpita i niže, široke i otvorene krme. Zadatak na koji je More 55 trebalo posebno odgovoriti je prostranost koja je potrebna i na regatama u kokpitu i na palubi općenito a isto tako i udoban smještaj za deset, sa skiperim i jedanaest članova posade bez obzira da li regatavaju ili opušteno plove dok su u čarteru. To je značilo da i u potpalublju treba biti do pet kabina, čim udobnijih, minimalno tri kupaonice i da salon bude dovoljno veliki da čitava posada može u njemu udobno boraviti, da se može kuhati i jesti. Pored toga brod mora imati veliki gavon za jedrilje ili dodatnu skipersku kabinu. More 55 u svemu je tomu uspjelo.  Da bi ovakva jedrilica i nakon desetak godina eksploatacije i barem dvijesto do dvijesto pedeset tjedana uporabe ostala živa i zdrava valja je i solidno sagraditi i upotrijebiti kvalitetne materijale. More 55 građeno je metodom vakumske infuzije vinilestera što je danas standard u gradnji modernih jahti.

 

Druge ugradnje